woensdag 2 december 2009

Social Bookmarking en Delicious nr.10

Bij de naam Delicious krijg ik associaties met lekker eten en drinken.
Niets is echter minder waar.
Ik heb rondgekeken op de 23dingen account en geconstateerd dat dit niet echt iets voor mij is.
Ik heb een rijtje favorieten en ik geef de voorkeur hieraan.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen die in bepaalde projectgroepen zitten hier iets aan hebben, ze kunnnen op deze manier elkaar attenderen op nieuwe dingen.

Snel maar door met nr. 11!

1 opmerking:

  1. Gelukkig hoeft niet ieder ding je ding te zijn, toch? Voordeel van delicious vind ik wel dat je vanaf iedere pc snel en makkelijk overal je favorieten bij de hand hebt. Ze zijn ook makkelijker terug te vinden. Succes met volgende dingen!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen