woensdag 16 december 2009

15 Podcasts



Introductiefilmpje bekeken, alle voorbeelden bekeken en gezien wat een mogelijkheden er zijn.
Ik had wel van Podcast gehoord maar wist niet precies wat het inhield.
Ik heb bij DOK Delft gekeken, erg mooi gedaan daar met die podcasts.
Via gespod heel veel bekeken en ik denk dat als je hier meer tijd voor had je er verslaafd aan kon raken, zoveel mogelijkheden zijn er!
Ik heb zelf de rss-feeds van In Europe en 3voor12 interviews op mijn Netvibes pagina toegevoegd.
Podcasting Startpagina bekeken en kan eindeloos doorgaan maar daar ontbreekt de tijd voor.
Zelf een podcasts ga ik niet maken en over toepassingen binnen onze organisatie moet ik nog eens goed nadenken. Op het eerste gezicht heb ik ze nog niet ontdekt.

1 opmerking:

  1. Op jullie website zag ik dat Scoop volop betrokken is bij allerlei evenementen. Zou het iets zijn om daarvan opnames te maken en deze als podcasts aan te bieden op bijv. de website?

    Is maar een voorbeeldje hoor...

    BeantwoordenVerwijderen