dinsdag 22 december 2009

16 YouTube

Wie is er inmmiddels niet bekend met YouTube?

Het is een geweldig medium ondanks dat er natuurlijk veel slechte filmpjes op te zien zijn.

Ik gebruik YouTube als webmaster voornamelijk voor de Popaanzee website: http://www.popaanzee.nl/ dus ik wist al hoe ik een filmpje moest opslaan.

Privé gebruik ik het vaak om nieuwe muziek te beluisteren, bijna alles kun je erop vinden.

Wie had ooit kunnen dromen dat je nu bijna alles kunt zien en beluisteren van Rock Werchter 2009. Ik ben vroeger 3 keer naar Rock Torhout (zoals dat toen nog heette) geweest en nu kun je thuis gewoon alles zien wat je leuk vindt!
Hieronder een filmpje van Nick Cave op Werchter 2009 met voor mij een van z'n mooiste songs.

1 opmerking:

  1. Youtube is leuk om concerten te bekijken, bijna alles staat er wel op. Inderdaad mooi nummer!

    BeantwoordenVerwijderen