dinsdag 15 december 2009

13 Online kantoortoepassingen

Ik had nog nooit gehoord van Google Docs & spreadsheets.
Ik heb de info hierover bekeken en na het lezen van de handleiding van Jan Hoving ben ik even aan de slag gegaan.
Ik had al een account en dan is het eenvoudig om een nieuw bestand te maken, wat documenten te importeren. Ik heb gezien hoe je mensen uitnodigd en ik vind dit allemaal zeer helder.

Ik denk dat dit zeker voor enkele collega's een zeer handige manier is om samen te werken aan een document of presentatie. Vooral handig omdat het via elke computer kan.

ZOHO biedt meer mogelijkheden maar ik vind Google Docs duidelijk genoeg.
Leuk om hier kennis van genomen te hebben.

1 opmerking:

  1. Je ziet goed de mogelijkheden, misschien kun je het binnenkort al toepassen.

    BeantwoordenVerwijderen