woensdag 4 november 2009

RSS feeds



RSS feeds gevonden en vervolgenss via Netvibes een account aangemaakt en wat rss feeds op mijn pagina geplaatst.

Ik was al bekend met RSS want via onze eigen website http://www.scoopzld.nl/ kun je jezelf ook abonneren op rss.

Zelf werk ik er niet zoveel mee, maar ik kan me wel voorstellen dat veel mensen ze nuttig vinden.

Voordat ik dit allemaal heb gedaan moest ik wel veel lezen over dit onderwerp en ik ben erachter gekomen dat er best veel tijd in gaat zitten.

Op naar nummer 6: Flickr.







2 opmerkingen:

  1. Ha die Lia,

    Goede reclame zeg. Ik heb gelijk de nieuwsberichten van Scoop in mijn netvibes toegevoegd. Ik had ze nog niet eerder ontdekt.
    Alleen jouw link wou bij mij niet werken. Ik heb deze maar gebruikt http://www.scoopzld.nl/.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig. Denk je dat je Netvibes gaat blijven gebruiken om op de hoogte te blijven?
    Succes met de volgende dingen!

    BeantwoordenVerwijderen