woensdag 18 november 2009

Nr. 8 Online plaatjes bewerken




Vanmiddag wat "gespeeld" met het onderdeel 8.


Wat een mogelijkheden zijn er toch, helaas denk ik hier niet veel mee te doen op mijn werk.

Ik heb via Generator Blog en Customsign Generator wat toepassingen gebruikt.
Ik heb een Ben&Jerry's ijsbeker "aangekleed", een Mad Men yourself plaatje aangekleed.
Via T-shirt maker mijn eigen t-shirt designed! En op een flesje wijn een eigen etiket geplakt.














Allemaal leuke speeltjes, toch laat ik het hierbij maar even.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lia,

    Geef mij maar zo'n ijsje, en zo'n glaasje wijn lust ik ook wel. En die kalender vond ik ook heel mooi. Wil ik ook wel.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Ook al zal je het niet direct gaan gebruiken, je weet nu wel wat er is en daar gaat het om.

    BeantwoordenVerwijderen