vrijdag 13 november 2009

nr. 7 Flickr verder ontdekken

Wat een tijd stop je hierin zeg. Je kunt zo uren doorbrengen met al die toepassingen.


Ik ben bezig geweest met Trading card maker en heb het een en ander uitgeprobeerd. Hiernaast een puzzelfoto gemaakt van een koe in het Tannheimertall waar ik deze zomer geweest ben.







Nog wat verder gespeeld en ondervonden dat dit toch wel erg leuk is maar ontzettend veel tijd kost!

Voor mijn werk zijn al die toepassingen niet nodig maar privé natuurlijk wel erg leuk.
Heel erg jammer dat ik op mijn werk vast zit aan een stramien voor de websites en geen leuke toepassingen kan doen wat foto's betreft.

Google maps kende ik al, leuk voor even maar niet voor op het werk.

2 opmerkingen:

  1. De mogelijkheden zijn enorm en als je niet uitkijkt blijf je hangen bij dit funding inderdaad... Maar gelukkig, je hebt 'm door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!
    Op naar de volgende dingen

    BeantwoordenVerwijderen