vrijdag 15 januari 2010

23 Evaluatie

Laatste onderdeel, toch op tijd gehaald, niet verwacht maar gelukkig deze en vorige week veel aan kunnen werken.

Het maken van een weblog was helemaal nieuw voor mij, ik vond het leuker dan ik van te voren gedacht had. Veel leuke onderdelen en uiteraard ook wat mindere heb ik langs zien komen. Ik hoop dat veel dingen blijven hangen!

Favoriete onderdelen: Flickr vind ik leuk, kun je enorm leuk mee spelen!
Online plaatsjes bewerken idem dito, als je niet uitkijkt raak je hieraan verslaafd!
Youtube bekend maar nog steeds bemind.
Library Thing vond ik zeer aardig, ik had hier nog nooit van gehoord.
Muziek beluisteren in een sociaal netwerk is voor privé-gebruik denk ik.

Verrassende dingen: Google Docs en Podcasts, heel leuk om hier kennis van te nemen en ook zeer bruikbaar denk ik.

Bruikbaar binnen onze organisatie zijn denk ik de onderdelen RSS en online kantoor toepassingen zoals Google Docs.

De cursus zelf vond ik prettig om te doen, iets te veel engelstalige artikelen misschien maar gelukkig vaak een heldere uitleg in het Nederlands.

Nu moet ik met mijn collega Adriënne gaan kijken welke toepassingen voor onze collega's bruikbaar zullen zijn. Dus de cursus krijgt voor mij nog een soort van vervolg.

Met dank aan Henk en Julia en Marleen voor hun reacties.

Nu wordt het tijd om even te ontspannen zoals onderstaande ijsberen, en hopelijk binnenkort weer op de schaats voor enkele leuke tochtjes als de winter wil meewerken!

3 opmerkingen:

  1. Dat is een heldere evaluatie. Fijn dat je de cursus al met al zinvol vond. Hopelijk heb je er nog veel profijt van...

    Proficiat Scooplia! Je hebt je felbegeerde schaatstochtjes wel verdiend... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Lia,
    Je hebt het gehaald. Geweldig goed!
    Gefeliciteerd. Ben je benieuwd naar jouw vervolg.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Lia!
    Fijn dat je er van hebt geleerd en nuttige tools bent tegengekomen.
    Binnenkort zul je je welverdiend certificaat krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen