vrijdag 8 januari 2010

20 Muziek beluisteren in een sociaal netwerk

Leuk onderdeel, alleen voor het werk niet direct toepasselijk.
Alleen mijn collega's van popmuziek (zie. o.a.www.poppuntzeeland.nl) kunnen hier denk ik veel mee.
Jammer alleen dat je nu voor Lastfm moet betalen. Gelukkig is Youtube gratis!
Wat het delen betreft ben ik niet zo'n voorstander van, ik ben niet benieuwd naar anderen die ook van dezelfde muziek houden.
Ik hou veel van muziek en heb gelukkig thuis iemand met dezelfde smaak en die houdt me volledig op de hoogte van de nieuwste muziek. Anders zou ik nog verslaafd kunnen raken aan die muzieksites.

Hieronder een fimpje van een geweldige nieuwe Belgische band met prachtige muziek!

2 opmerkingen:

  1. Het kan inderdaad verslavend werken, voor je het weet zit je uren nieuwe nummers te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Isbells! Mooi!
    In september spelen ze in Mezz samen met I am Oak

    BeantwoordenVerwijderen